Baza 0.0
Dogodek: javna intervencija: :napihljiva skulptura z video projekcijo
Čas: 2030-2200: :2september2015
Kraj: Glavni trg: :Kranj
Situacija: festivala Kamen, škarje in pa pir
Avtorji: Polona Černe: :Aleksandra Saška Gruden: :Larisa Kazić: :Nina Koželj: :Gorazd Krnc: :Zoran Srdić Janežič: :Andrej Strehovec
Produkcija: Zavod Gulag
Koprodukcija: Layerjeva hiša, Kranj: :Materialni sponzor: Studio Černe www.studiocerne.si
Materija 0.1
Mesto je naše. Niti občinska uprava niti oblastniki niti muzeji niti galerije niso bili tu pred nami, prebivalci in pohajalci. Mesto je živ dokaz, da smo se naselili, obljudili, da obstajamo na tem ozemlju, v koeksistenci z okoljem. Mesto je naš dogovor o sobivanju, mesto je naš projekt.
Konvencija 0.2
Druženje je naš presek. Mi ne moremo brez nas: vsak dan mimohodimo, odjemamo, zamenjujemo, dostavljamo, pritiskamo gumbe, fizične in virtualne. Srečamo se na točki X na trgu. X = napihljiva skulptura.
Pravila igre 0.3
Napihljiva skulptura je muha enodnevnica, napihljiva skulptura je iz PVCja. Ljudje, ki se srečajo ob PVC skulpturi, so tam začasno, ljudje, ki so postavili napihljivo skulpturo, se poznajo le bežno. Vsako skupinsko delo je problem in človeka spoznaš v težavi. Mnogo parov in prijateljev se prvič sreča na cesti.
Taktike osvajanja 0.4
Napolnimo prostor s svojo prisotnostjo in postavimo neprisvojljiv, tuj, vesoljski objekt na ulico ter ga poimenujmo svetlobni meteorit. Zidove stavb preoblikujmo z odsevno svetlobo z meteorita, ki jo lahko usmerja vsak pohajalec. Meteorit uporabimo, izrabimo, nanj projeciramo svoje želje. To imenujemo prilagajanje in podrejanje funkcionalnega »urbanega planiranja«. Ali drugače, gre za ekscentrično postavljanje lastne poetične scenografije.
: je kdo omenil srečanje v mestu,
naključno srečanje, po katerem ostaneš,
toda zdaj ni časa in ne govori mi,
da si mestni človek,
navadna drhal si.
Nataša Velikonja, Ostani
Bio 0.0
Polona Černe: :r. 1987, se je po končani srednji šoli za oblikovanje in fotografijo, smer industrijsko oblikovanje, izobraževala na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, smer kiparstvo. V času študija je prejela Prešernovo nagrado ALUO za kiparsko delo »Družina«. Prav tako je prejela Prešernovo nagrado Univerze v Ljubljani za skupinsko kiparsko delo »Čakajoči«. Leta 2013 je z diplomo zaključila študij, sedaj živi in dela v Ljubljani. Aleksandra Saška Gruden: :r. 1970, sodi med predstavnike konceptualnega kiparstva in videa pri nas. Kot samostojna ustvarjalka koncipira lastne kiparske projekte, sodeluje na skupinskih postavitvah doma in v tujini ter sodeluje z Radiom Slovenija, kjer pripravlja oddaje o kulturi. Vodi trajni performativni projekt Javna branja v Ljubljani, Kranju, Celju, Mariboru in v mednarodnem prostoru. Larisa Kazić: :zaključuje študij na Fakulteti za arhitekturo. V času študija je leta 2012 kot soavtorica prejela 1. nagrado na mednarodnem natečaju za odrski paviljon na festivalu Flow v Helsinkih. Med drugim je med leti 2011 in 2013 soorganizirala mednarodni site-specific festival HISTeRIA. V zadnjih letih deluje na področju scenskega oblikovanja. Nina Koželj: :r. 1985, deluje na področju kiparstva, grafike, slikarstva in likovne pedagogike. Po končani SŠOF v Ljubljani, se je vpisala na Pedagoško fakulteto (Likovna pedagogika) v Ljubljani, kjer je v letih 2007/10 asistirala pri predmetu keramika, pri prof. Mirku Bratuši, ter v obdobju 2009/11 pri predmetu grafika, pri prof. Črtomirju Frelihu. Od leta 2010 vodi tečaje kiparstva in grafike za odrasle v Art Centru Pionirskega doma v Ljubljani. V preteklih letih se je predstavila na številnih samostojnih in skupinskih razstavah doma in v tujini. L. 2008 je prejela priznanje fotografske zveze Slovenije, 2010 štipendijo švicarske fundacije Vordemberge-Gildewart, 2014 priznanje na kamniškem ex-temporu ter nagrado na 49. mednarodnem ex-temporu Piran 2014. Živi in dela v Stahovici nad Kamnikom. Gorazd Krnc: :študiral slikarstvo ter diplomiral in magistriral iz videa na ALUO v Ljubljani. S svojimi slikami, video deli oziroma instalacijami je sodeloval na različnih samostojnih in skupinskih razstavah ali projekcijah na Japonskem, Senegalu, Južni Koreji, Braziliji, ZDA, v Sloveniji in Evropi. Med drugim je delal na lokalnih televizijah, trenutno pa predava Video v oblikovanju in Računalniške medije na Fakulteti za dizajn v Ljubljani. Več let aktivno sodeluje z Društvom ArtNetLab in Zavodom Gulag. Zoran Srdić Janežič: :r. 1974, akademski kipar, vizualni umetnik in izdelovalec lutk, zaposlen v Lutkovnem gledališču Ljubljana. Deluje na področju sodobne umetnosti: performans, kiparstvo, video, risba, grafika in knjiga umetnika (artist book). V svojem delu uporablja humor, da poudari nevralgične točke sodobne družbe, v pretežnem delu svojega kiparstva pa uporablja tradicionalne kiparske materiale na netradicionalen način ali obratno. Je avtor preko 18 samostojnih in številnih skupinskih razstav. Andrej Strehovec: :r. 1978, diplomiral na Fakulteti za arhitekturo v Ljubljani, od leta 2004 deluje na področju arhitekture, predvsem projektiranja, stanovanjskih stavb in notranje opreme. Je soavtor arhitekturnih projektov, notranje opreme in nagrajenih arhitekturnih in urbanističnih natečajev. Od leta 2010 je objavil več strokovnih tekstov v Piranesi (1st Central European Arcihitectural Magazine for the Culture of the Environment). Aktiven je tudi na področju oblikovanja in intermedijske umetnosti pri scenografiji, prostorskem oblikovanju, dizajnu in konceptu (produkcije Muzeja za arhitekturo in oblikovanje, Inštituta Aksioma in Galerije Kapelica). http://strehovecarchitecture.wordpress.com